motivation!

Sambon berättade om en app som finns på mobilen som håller koll på antal steg man tar varje dag och olika tider man kan ställa in som mål där man vill ha uppnått av aktivitet så den klickade jag mig in på och ställde in. Redan efter 3.5 timme hade jag kommit upp i en av delmålen på 6000 steg 😄  

Berättade detta för han när han kom hem eftersom han gladligen vilket jag också är stolt över han att han lyckas med varje dag. Chockad sa han hur fasen lyckades du med det, vad har du gjort?!

Mitt svar; vad har jag inte gjort? ! Hemma med 2 barn är knappast allt än stillasittande 😂

Men det tändes en motivation i mig hur som haver att försöka uppnå dessa mål och öka dagligen för att kunna bli mer rörligare och successivt bli mer aktivare så när mitt latarsle dyker fram kan jag klicka in på appen och se hur jäkla slapp röva vart under dagen (d.v.s hänger den under knäna är det dags att sparka undan den och komma igång).

Så nu jädrans ska de hända grejer,  längtar dessutom till simningen & BASTUN på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback