lyx!

Från början va tanken att åka med båda barnen att handla eftersom sambon var på tok för trött efter en hel del fläng i helgen. Det hela slutade dock tvärtom, båda barnen blev kvar hemma & jag åkte ner själv,  detta eftersom den lilla somna och den stora föredrog isglass och fåret Shawn 😂

Hur som haver fick jag handla själv vilket alla föräldrar vet vilken lyx det är och huvudet fortfarande är intakt! Fick med mig det jag skulle dessutom plus moms 😉 men skickar man ner mig själv dessutom med hans kort så kan det inte bli en annan situation 😂 det ironiska är att han skicka en bild till mig på bussen ner, en klockren sådan men hjärnan var för trög för att lyda 😡


Så nu sitter man här lik förbannat och laddar upp inför resan hem 😛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback