lektant

Blev tillfrågad av grannen att passa hennes godingar med hon själv skulle på möte och detta var innan kaffet låg i blodet och en låång natt med den lilla låg bakom så avböjde först eftersom jag knappt visste om jag skulle överleva mina egna 😂 

Men efter frulle och 2 koppar kaffe så ändrade jag mig så efter frulle, pussel, lego & tågbana gick casper ner till dom först för att visa hur det kan se ut när en tornado drar igenom 😉 

Under tiden passade jag på att ta med den lilla på en sväng till affären varpå han fick chans att sova i vagnen och jag möjlighet att handla i lugn och ro, vilket va på gott och ont eftersom plånboken blev just mycket öppnare samt tömt efter 😲

Sen va de bara skynda sig hem hur nu det skulle gå när de som plogat vägarna & busschauffören trodde vagnarna kunde flyga över snö högar på ett avstånd på 1 meter från trottoaren! Det kunde den inte men hem kom jag trots allt en aning dödare och rödare än innan. 

Det blev hem packa upp och packa ner lite fika och ut med 4 vildingar där vi röjde runt i pulka backen som vi skottat fram på gården.


Dagen har vart fullt ös och med en go känsla som man nu parkerat ändan i soffan och inväntar filmer på tvn. 

Tjosan i Tjosan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback