kvällafunderingar

Kanske ska pröva skriva ett seriöst inlägg hur man nu gör det, haha.

Vanligtvis beskrivs jag som en öppen bok, har inget att dölja haha kanske lite väl öppen ibland 😛 men man får ta mig för den jag är så antingen älskar man mig eller inte vilket är helt okej! 

Just ikväll är det många tankar som snurrar och kanske bäst att få ur sig dom nu så kanske man är mer mottaglig för John blund sen. 

En av alla tankar som snurrar mest är hur sjutton ska jag få reda på vad jag vill med mitt liv,  alltså vad vill jag bli. Vad vill jag jobba med sen efter mamma ledigheten men även sen när det är dags att bli mamma på nytt sen längre fram, att ha något att komma tillbaka till. Hur får man reda på det?  Har haft ett otal olika jobb med olika tidsbegränsningar, prövat olika studier men ingen där jag känner att jag hittat rätt.  Ska man tillbaka till bänken så vill jag att det ska kännas 100 % rätt vilket inget hittills har gjort.

En ganska stor fundering som orsakar en del ångest och problem med sömnen. Men förhoppningsvis kanske det en dag bara tänds en sån där glödlampa där allt står klart?

Om inte , tips för att underlätta min rådvillhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback