Hej då & Hej eller tvärtom.

Vilken helg, en fredag bestående av pulkaåkning och lite bärs på kvällen för avkoppling.
Dom satt fin fint vill jag lova! Lördagen gick åt till morgonsmys innan det bar av mot lite jobb. 

Fick dock sminka på mig ett ansikte eftersom det är ett ytterst socialt jobb, så om jag vill att kunderna ska komma till mig så kan jag ju inte visa hur ett träsk troll ser ut det första jag gör 😉


Sen när jobbet tog slut bar det av till min kära mor samt min fina syser och hennes godingar för en dunder god middag & lördagsmys! När ögonen sedan började gå igen och det nästintill blev aktuellt med tandpetare så var det dags att ratta hemåt. Väl hemma kom nog den värsta katastrof läggningen med den minsta någonsin. Aldrig hört så många olika toner och skönsånger innan.  Vill man knäcka en armé kan jag varmt rekommendera vår lilla skrutt 😂 

Det slutade med två utmattade föräldrar , båda med blodsprängda ögon och en nöjd liten rackare i soffan bredvid.

Menar där kämpar man som fasen för att få den lilla att somna och tillbaka stirrade denna?! 😂

Gårdagen blev nästintill så slapp det gick, röva gick inte  många meter från soffan men lyckades ändå få till en liten handling,  bullbak, fikamys & vattenkrig i badkaret 😉





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback