Gott & blandat

En härlig dag med gott och blandat, utelek vilket va första gången på vad som känns som evigheter. Okej fick offra värmen och några tår men lätt värt det när man får ett sånt där hjärt smältande leende när man putter på den där gungan för 511 gången.

Lite lunch för sen bege sig för att hämta efterlängtade kusin nicole, sån lycklig grabb vi har här hemma nu. Hon ska prompt göra allt även byta bajsblöja som hon dock inte ville göra vilket han inte kunde begripa varför 😂 hon skulle natta honom etc! Jösses, kärlek där säger jag bara! ❤ 

Annars såg jag till att få mig en slänga klaustrofobi genom att gå i stan mitt i löningen men valde å andra sidan lämna lika fort för bege sig hemåt för mys där istället! 

En väldigt härlig dag i relativt korta drag med mycket skratt och peppa peppa 3 barn som sover!


Mina 2 köksassistenter som skötte sig utmärkt & middagen tror det eller ej gick som smort!

Bad och vattenlek fick trötta ut dom lite 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback