fullt ös medvetslös

Trodde på fullaste allvar inte att jag skulle ta mig igenom eftermiddagen hel skinnad haha. Inte för att barnen skulle kunna göra mig illa annat än att skrika sönder mina öron, så att de ramlar av vilket de var på snudd att göra.

Eller caspers vars dolda talang är att låsa dörrar och låsa in mig, vilket han lyckades med i helgen! Lyckligtvis var Jarmo hemma för att öppna idag hade jag nog inte brytt mig lika mycket 😉 

Då det härjar en isbitande kyla ute så det är inte överväldigande lockande att gå ut med två redan förkylda barn. 

Så dagen har bara spenderats inne vilket märks på mig som gått lös med 3 maskiner tvätt,  renbäddat sängen, fixat med disken i 2 omgångar, dammsugit,  bakat, målat, pusslat,  kollat film xxx antal gånger  (seriöst får jag träffa den som skapade nicke nyfiken kommer jag nog skrika han tillbaka in till sin mors livmoder!!!) Byggt lego and you name it! Medan den store dragit igenom här som en tazmanian och den lilla skrikit. 

Men kul har vi ändå haft trots allt ♡☆



Kommentarer
Lotten <3 säger:

Jösses vilken dag du har haft! Hoppas att ni kryar på er allihopa och att vädret blir lite mildare igen snart ;)

Svar: Tack :) haha du de hoppas jag med 😂 krya på er också ❤
Anna

2016-01-08 | 08:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback