Förnyad!

Tänk va lite tid för sig själv kan ge ny energi! Ikväll fick jag äntligen tummen ur och dra min lata ända till simhallen med en väldigt härlig granne , drog ett antal längder och allt eftersom vi tjöta loss drog tiden iväg. 

Började med en mjukstart och simmade i 30 min sen lyxa till det i bastun ett tag. Bara vara Anna en stund, få prata om allt mellan himmel och jord. Så nu har man äntligen kommit igång och förhoppningsvis blir det lättare att komma i väg allt eftersom.

Lustig det där innan man kommer iväg, kan komma på mig själv med miljoner ursäkter innan men efter är man så glad att man tog sig den där tiden för sig själv.  En glad mamma ger förhoppningsvis glada barn och sambo, förhoppningsvis 😂 nu är hela hjärnan som en degklump,  inte någon större skillnad mot annat men är så där härligt trött!

Kul när store prinsen börjar gilla och va stilla lite mer så pass länge att man faktiskt hinner fånga han på bild 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback