People like us.

Just nu är jag i en fas där jag saknar driv,  motivation. Känner mig en aning vilse. En del av mig vill massor och en annan del vill inget. Om det beror på brist på självförtroendet eller om det beror på att jag inte vet vilken ände jag ska börja i.

Det jag vill är:
•Ta mitt jäkla körkort en gång för alla
• Flytta till något större
• Få bättre ekonomi
• Ta reda på vad jag vill, vad jag vill bli, jobba med.

Det är främst dessa punkter jag som tynger mig mest men den sista är nog värst och orsakar mer oro än något av det andra. För den första punkten hoppas jag innerligt sätta en gång för alla inom en snaar framtid för jag har tränat som aldrig för nu ska bara den teoretiska delen sitta. 

Detta kruxet för dels har jag svårt att hitta ro för att sitta ner sen 2 små busar hemma som är lite mammiga 😉

Det va de för denna gång. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback