Hjärnsnurr!

Motvind.

Just nu känner jag inte igen mig själv , under dagarna är glädjen och leken där. Jag skrattar och busar som inget annat pågår men framåt kvällarna kommer tyngden över bröstkorgen och tankarna spinner runt som en tornado.

Just nu är det för mycket jag vill och många lösa trådar som ställer till det för mig. Jag har en någorlunda hum om vilken prioritering jag bör ha men ändå är det så svårt att verkställa någon av målen just nu. Vissa känns inom en armlängds avstånd men ändå så jäkla långt ifrån .
Var hittar jag lugnet och motivationen att få igenom det.

Just nu är det många frågor och lite svar.

Men min kämpaglöd den har jag, den får jag varje kväll när jag går och lägger mig bredvid den, nämligen mina barn och min sambo. Dom är min kämpaglöd annars hade det vart så otroligt lätt att lägga sig ner och strunta i att försöka komma underfund med allt. Att försöka nå mina mål, att vara den  bästa versionen av mig jag kan vara!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback