Utmattad Gröööt

Grööt är väl ett ganska bra ord som sammanfattar min hjärna just nu, och rent fysiskt så är jag utmattad, totalt helt utslagen & det krävs inte mycket för att uppnå detta tillstånd. Så för att sammanfatta hur jag mår just nu: UTMATTAD GRÖT färdig att serveras precis som den är ;) 
 
Föregående veckan var precis lika underbar som jag hade väntat mig, fylld med kärlek, skratt, närhet & äventyr :) 
Hann med både lektioner, föreläsningar, fylla år, besök hos MVC, kalasat & shopping runda till ullared! 
 
Nu är man väl mer eller mindre tillbaka till verkligheten efter vart i en glädjebubbla hela förra veckan tillsammans med min otroligt underbara familj, min fina Annika och kärleken m.fl <3
 
Då lämnades alla problem och tankar åt sidan som nu dessvärre tycks hunnit ikapp mig. Men ett av de större problemen har jag mer eller mindre bestämt mig för en lösning på och när det är mer officiellt så tror skönhetsömnen, lugnet kommer tillbaka till mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback