Sol, blå himmel &

SNÖ, ajjemen visst är vår natur och jord förunderlig. Något man inte räknade med att se när man går upp mitt i natten för rutin kissepausen. Snön yrade och öste ner, dock sket jag i det då jag visste att en varm gosig säng med min prins djupt sovande i den väntade på mig. 
 
Morgonen/ dagen har gått åt till att krama ur den sista energi min kropp har och nöten till min hjärna på den lilla information jag lyckas klämma in där till och o börja med. Vette sjutton hur slutresultatet blev då frågorna vi skulle besvara var lika lätta att förstå som hur många virrvarr en hönshjärna gör på en dag. Skiten är i alla fall inlämnad och jag har resten av dagen på mig att inte göra ett jota även om jag borde ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback