Produktiv = Effektiv

En zengångare hade kunnat vara min tvilling imorse med tanke på hur trött jag kände mig. Haaaaaatar att ställa den förbannade väckarklockan och veta att man ska upp tidigt för saker som  ska göras för då ligger man nästintill hela tiden ligger klistrad med blicken på klockan även om ögonen är i kors.
 
Morgonen/förmiddagen gick åt till introduktion till nya kursen som drar igång i veckan, hade förväntat mig att man skulle gå från klarhet till klarhet men kände mig som en stackars snurrig, yr tupp ensam i en gård med hormonfyllda, tjötiga hönor. Eldlågorna var redo att kastas ur från alla hål jag hade för frustrationen blev överväldigande. Dock har jag turen att ha toppen kursare till hands som kunde förklara för någon som mig, nämligen språket, trööööghet!
 
När man äntligen blev utsläppt därifrån bar det av mot mitt andra hem, ICA MAXI för en liten shoppingtur för att fullända min efterlängtade våffelstund som ska ske ikväll!! Därefter det vart hemåt för att sätta på en maskin tvätt & slappa.  Har även hunnit med o betala räkningnar och snart blir det till att bädda sängarna och dra igång matlagningen såå att jag sen kan jäsa på soffan med gött samvete ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback