Lycka!

Har inte bloggat något överhuvudtaget på drygt 1 år, ett väldigt turbulent år. Hade någon frågat mig för några månader sedan om det var möjligt att känna som jag gör nu,att jag någonsin skulle kunna känna en sådan ärlig & ren lycka jag känner nu så hade jag sagt NO WAY, NO HOW! 
 
Det har tagit rejält på psyket efter förra årets inträffelser som innehar för mkt smärta för att dra upp här , i det som ska vara min glada comeback, så trodde jag inte att det fanns på kartan att kunna le och skratta igen. Men efter hjälp från dom bästa, nära & kära samt professionell hjälp och en hel jävla del arbete från min sida så känner jag mig starkare än någonsin. Fine, visst kan jag ha vissa svackor, infall men kan nog ärligt skylla på hormonerna som jag nu besitter ;) 
 
I skrivande stund, sparkar min lilla prins i magen, sambon sitter o myser bredvid och efter en heeel del gratulationer från så många underbara människor så kan jag inte annat än att sitta här med ett leende på läpparna. Detta året har jag kommit nämre & lärt känna nya fantastiska människor som jag rent av känner är vänner för livet, fått se min prins på ultraljud, påbörjat en av mina drömmarsutbildning och känner bara faaan va långt jag kommit på ett par månader & känner sån tacksamhet gentemot min underbara familj o vänner för utan dom vet jag inte vart jag hade vart idag, säkerligen inte så här lycklig iaf! <3 
 
Vill avsluta med att säga att denna födelsedagen har vart utan tvekan den bästa, en underbar lunch med världens bästa mamma (min klippa) och min underbara kusin Annika ( min timon <3 ), fått såna otroligt fina gratulationer från underbara människor, vackra tulpaner som vänta på mig när jag kom hem från min kärlek & vädret är definitivt inget att klaga på med strålande solsken! :) 
 

 
 
 
 



 
 

Kommentarer
annika säger:

Välkommen tillbaka! :D <3

Svar: aaw tack gumman! :) <3
Anna

2013-03-08 | 17:50:58
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback