Tvillingar

Denna veckan har hägrats av mina hormoner som jag försökt ha under kontroll dock en aning svårt när de väl börjat löpa amok. Annars har inte mycket gjorts, besökt min kommande praktikplats och blev gladligen förvånad så dit längtar man nu! =)
 
Fick frågan om det vankas tvillingar som inneboende i magen min, dock har jag bara sett en så inte vad jag vet ;) Lilleman växer definitivt som han ska och är piggare än någonsin så som han gör sig påmind med sina boxar! Känslan varje gång man känner av honom går inte att beskriva, ren & skär lycka KANSKE kan närma sig det, sån otroligt mäktig resa man gör! 
 
Annars då, försöker väl förtränga tentan som ska läggas upp imorgon bitti genom att gå loss med städning och datorspel, lyckas dock inte särskilt bra. Hoppas bara deras system inte kraschar som de gjorde sist när det sitter 100000 ivriga, förtvivlade och utmattade studenteter som bara vill få undan skiten.
 
Weeell mer hade jag väl inte att delge för stunden, ADIOS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback