Förhoppningar

Just nu är det en del bollar i rullning och hålla balansen på dem alla är en utmaning i sig men hittils är uppnåeligt ialla fall. 
 
Hur som haver är det i alla fall en del förhoppningar & krav jag har på mig själv, som jag innerligt hoppas på att uppnå i år:
 
* Klara av de kurser som hinns/orkar med innan mammaledigheten
Klara av praktiken
* Lyckas få ordning på min ekonomi
* Bli någon min omgivning inklusive jag själv kan bli stolt över
* Bli mer hälsomedveten
* Bli en bra förebild/förälder till min son
 
Ja ,vem vet, nån gång kanske jag lyckas uppnå dessa förhoppningar! 
 
 

Kommentarer
ciindy säger:

Anna, du kommer bli en jättefin mamma! o allt detdär fixar du galant, jag tror på dig!! finns om du behöver <3

Svar: tack min fina cindy!! <3 hoppas innerligt på de iaf, så rädd för att jag ska misslyckas och att göra fel. :/ taack igen goding!
Anna

2013-03-13 | 12:29:00
Bloggadress: http://ciidus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback