DONE

Helt slut är precis som jag känner mig i skrivande stund, som all sömn man samlat på sig försvann i en suck. Första dagen i praktiken är till ändra & jag må va mörbultad mer psykiskt av alla nya möten, intryck och rutiner etc men kärleken som finns till det yrket går inte att beskriva. Det är så värt det. 
 
Ska dock inte sticka under stolen med att nervositeten låg och gömde sig så istället för att gnaga sönder naglarna klippte jag av dem imorse innan jag ens hann få upp en tanke ;) 
 
Mer än att man fick ett antal leende på läpparna och ett antal skratt så fick man även massa flashbacks från när man själv va liten och gick på vad det hette då, dagis. Lusten att pyssla å pynta har aldrig vart så stor som nu, inspirationen bara flödade när man befann sig på praktiken. Så att på torsdag blir det införskaffa pyssel så jag kan gå loss med de med mina älskade syskonbarn till helgen <3
 
Lots of love! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback