Bumpy ride

På de senaste så har små hinder dykt upp och problematiserat tillvaron en aning påså vis att tja man blir tankspridd, oroad och mår piss rent allmänt. Men å andra sidan, hade detta vart för ett par månader sen så hade jag nog grävt ner mig under täcket och stannat där. Emellertid så har jag växt som person och har ansvar för mer än bara mig just nu och då kan inte detta alternativ få vinna.
 
Så jag har tagit på mig mina vuxen byxor och tagit tag i skiten direkt för att ihopp kunna få finna ro i själen igen och få känna på den där underbara skönhetssömnen alla pratar så väl om. Börjar tröttna på påsarna som hänger under ögonen. Och med lite tur från ovan bör detta infinna sig innan veckans slut, lets hope so ialla fall. 
 
Annars så är det skola, föreläsningar, inlämningsuppgifter och barnvakt som hägrar denna veckan. Ser dock i fram emot barnvaktsdelen då mina små älskade syskonbarn alltid vet hur dom ska få mig le och ignorera allt dåligt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback