Beach 2013

 
Just nu känns det som stans jävla hets kring "beach" 2013, träning hitan & ditan, bikinis som ska passa och bikins som skall matcha och till det säger jag bara SCREW IT!!
 
Fine, inte så att jag vill klanka ner på dem som vill träna överhuvudtaget, det är ju givetvis skitbra att man är mån om sin hälsa det är inget jag vill klanka ner på men för en del känns de mer som en modefluga, detta med träning. För att det ska låta så bra.
 
Vet inte vad jag vill med detta inlägget egentligen bara att jag kommer skita totalt i det & för var dag alla andra blir fittare o snyggare så blir jag tjockare & gladare ;)
 
Det är det jag satsar på som mål för beach 2013.
 
Sen till er andra som jag vet kämpar av rätt anledning, ni vet vilka ni är & ni är en stor inspirationskälla för mig och jag kommer utan tvekan vända mig till er när det väl är dags för mig, kärlek till er <3
 
 

Kommentarer
cindy säger:

Jag tar faktiskt åt mig av det sista (a) jag tränar ju för att jag ska kunna bära fler barn o må bra :D o jag verkligen ber för att det ska hjälpa!! Vill kunna vara gravid och bara njuta det sista och längtar efter att få en liten bebis, inte längta efter att bli av med smärtan. Men skit i alla som tränar för att va snygg beach2013, jag tränar för att också kanske kan satsa på att få större och större och magen 2013 :D <3

2013-03-24 | 20:54:51
Bloggadress: http://ciidus.blogg.se
Charlotte säger:

Jag har samma inställning till beachen2013, jag tar en kaka till!! =D Och jag vill också till Panduro och köpa pyssel, kan vi inte pyssla nån dag? Jag har massa saker här, så tycker du kan ta me lite av dina grejer så har vi pysselfrossa här =D Saknar dig hjärtat!!

2013-03-26 | 23:26:12
Bloggadress: http://charlotteferm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback