BF+1

Nu har det vart ett bra tag sedan man skrev och eftersom min sambo ockuperat tv;n ett par timmar och antagligen tills sängen kallar ( nåja tills jag går in till sovrummet och slår på tv:n där) så fördriver jag tiden bäst sjutton det är möjligt så tänkte slänga in ett inlägg här.
 
Mycket har hänt under dessa månader, jag har klarat min första termin på min utbildning på Göteborgs Unversitet utan några som helst anmärkningar, jag är nu fullgången i graviditeten och har till och med gått över tiden vilket inte många hade räknat med. Hunnit fira ett par födelsedagar samt midsommar och lite andra skojgiheter. 
 
Tänkte slänga upp lite bilder på hur magen ändrats under de första månaderna och hur den är idag ^^ 
 

  
 
  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback