Mat & mys

Gårdagen bar av till mina gamla hemtrakter, la kungsbacka och hem till min älskade, underbara mor <3 

Där vi bland annat strosande runt på torget och kikade på marknaden som pågick och lyssnade på ett antal gaphalsar som försökte få sålt sin skit ^^ När vi var klara där gick vi hem till kära mor för lite fika o mys. Kändes som de enda man gjorde igår var att äta dock inget ja klagar på för älskar mat! :D 
 
Hjälpte även kära mor o tvätta vilket innebar ett par vändor ner till tvättstugon och ett antal omgångar i trappor inte för att jag trodde de skulle ge någon effekt på den envisa lille parveln i magen. Så när det inte bar ner till tvättstugan ägnades tiden åt massa mys, tjöt, film & mat/fika/snacks ^^ En perfekt dag och precis vad jag behövde!
 
Bland de bästa jag vet är att umgås med min älskade familj med dem kan man inte annat än att må bra och känna sig lycklig! 
 
Gårdagen i bilder <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback