Sms

Det blev bara sms inlägg under helgen men enbart eftersom jag knappt hunnit placera ändan i lugn och ro utan att göra en touchdown för att göra något annat.
Eller när jag väl suttit ner så har jag nästintill däckat :P
Men det har vart en underbar och varierande helg, en blandad kompott o födeseldagsfirande, tacokväll, shopping och fotbolls cup :)
Denna nya veckan kickar jag in med mys med min systerson inomhus medan snön yrar ner där utanför, måttligt försenad!
För en gång skull behöver jag inte ha ångest ialla fall för hur veckan ska spenderas för den är redan uppbokad som tur e.
Måndag- mys med min pratkvarn till systerson
Tisdag- Arbetsförmedlingen
Onsdag- Besök till borås
Torsdag- Hälsa på min kära mor och göra lite sysslor
Helgen blir det förhoppningsvis ett restuarangbesök med ett tillbehörande biobesök! :)
Så in your face, tidsfördriv!
Sms inläggen fortsätter om skrivkrampen dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback