Förhoppningar

Likt de flesta när ett nytt år har har tågat in så får även jag nya drömmar & förhoppningar på hur man vill att året ska plana ut.
Just för detta året gäller följande förhoppningar & planer:
* Få ordning på ekonomin, en gång för alla!
* Klara mitt körkort
* Om den första punkten löser sig, boka resa
* Gå ner ännu mer i vikt för att bli mer hälsosam i ett förebyggande syfte! ;)
* En romantisk weekend när vi firar 8 år ihop, kärleken & jag
* Bli en bra gudmor
* Bli en bättre sambo, vän, syster, moster & dotter
* Se till att 2 av mina högsta drömmar bli sanna..
Dessa punkter är de som har störst prio utöver allt annat jag vill åstakomma och uppleva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback