Done

Och så var även denna dagen till ända, tackar min michilin egenbyggda hydda till kropp som höll kvar mig på jorden i blåsten dock inte vattenavstötande men men det är en annan femma.
Fick gjort nästan allt jag hade planerat men tur är väl det är att det är fler dagar att sätta sprätt på denna veckan!
Kärleken från familjen höll mig varm om inte annat aggritions utbrotten på mina små tornados till syskonbarn när vi bestämde för ett stopp på Maxi som både jag och mor min sen fick glömma.. Jaja även hungern lurade till i deras magar så antar att de va de som kicka igång dom ;)
Imorgon vankas i alla fall en utflykt till borås och min lotten för inget annat än slappa och luska ihop lite planer ;D
Mer än så hade jag väl inte att berätta idag..
Done for the day!
Morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback