Det förgångna

Det finns mycket man kan säga om 2011... Men tufft är det ord jag kan säga beskriver det mest i alla fall för min del.
Det var många svordomar, ett hav av tårar och en hel del fall gropar på vägen men emellanåt fanns det stunder solen lyckades skina igenom.
Har haft stor hjälp av mina älskade stöttepelare;
Min familj, min sambo och mina närmsta vänner!

Under 2011 hann jag med en hel del:
*Flyttat till en egen lägenhet med min sambo, från helvetets käftar till himmelens portar
* Gått en utbildning inom Lager & Logistik
*Påbörjat och nästintill avslutat utbildning för körkortet som snart är mitt
*Blitt tillfrågad att bli gudmor av min älskade lottens & hennes alex
*Rest till Danmark 2 gånger
*Jobbat ute i skärgården
*Haft en grym halloween fest
*Firat 7 års jubileum med min kärlek
*Firat midsommar i norrköping
*Åkt till varberg
*En hel del minnesvärda biobesök & fester
*Köpt min första bil!
Så hur mycket jag än har svårt att tro bakom alla tårar och smärta det förra, förgågna året förde med sig så hade det allt sina ljus glimtar! :)
Men nu lämnar jag det bakom mig för där hör det förgåna hemma och nu tittar jag fram och glimtar nytt hopp med nya krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback