Dålig start

Detta året fick inte den början som jag hade önskat utan den påminde mig istället om det förflutna, sådant som bör hållas glömt..
De senaste dagarna har jag mer eller mindre bara känt, fuck it all...
"Att drömma är att hoppas, men numer gör det för ont att hoppas så jag lämnar drömmarna till de som har hoppet kvar & har möjlighet att nå dom.. "

En tanke som snurrat på repeat de senaste dagarna.
Men så mitt upp i allt självömkande så kände jag nej, jag tänker fan inte ge mig. Vill livet ge mig en match/ en konstant strid så tänker jag inte ge upp utan att ge ett ordentligt motstånd.
Så har börjar ta itu med saker och ting men mycket återstår.
I en s.k mindemap så finns det en enda stor punkt som knyter samman hela säcken.. I min mindemap så är det just (jobb) som är min stora mittcenter som knyter ihop allt. Det som styr min ekonomi, min begränsningar och även mitt välmående.
Så det är alltså den punkten jag kommer trycka på rejält nu tills jag ser ett förbannat resultat, EN GÅNG FÖR ALLA!
Så jag kanske fick en jävligt dålig start på de här året men nu ska de fasen skrika ANNA om detta året när det väl närmar sig slutet på det..

Kommentarer
Annika säger:

Så ska de låta!! You go girl!! :) <3

2012-01-17 | 15:54:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback