---

Ett tag sedan jag uppdaterade men tekniken bestämde sig för att ge mig en en utmaning..
Har dock inte ett skit sen jag senast uppdatera utan dagarna tillbringas mer eller mindre på arselet framför datorn o kikar serier.
Attityden jag hade om att jag skulle kämpa på, tja den tycks gå och komma som den vill.
Känslan av att vara så hopplös och ensam i mitt lilla slott jag kallar lägenhet ekar enormt om dagarna men idag tänkte jag försöka ta mig ur mitt lilla slott och bege mig till min fina kusin, en av mina solstrålar som kanske kan smitta lite posetiv energi över mig. Skulle behöva dränkas i en sån dusch just nu.
Förövrigt så händer det inte mycket mer just nu.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback