Tur i otur

Ja inte skulle de va lätt att ta sig till jobbet imorse inte, kan ju säga så här att jag och teknik är inte på god fot med varann.
Eftersom min mobil bestämde sig helt enkelt för att inte funka så jag kunde göra sms biljett till bussen, och jag har inga pengar på kortet och att kunna kontakta någon fanns inte på kartan men jag tackar facebook och min fina syster och vän för att de så snällt hjälpte mig kontakta jarmo som kom som en vit prins på en springare ( wv vento i detta fallet).
Ibland gäller det att ha lite tur i alla annan otur vilket lyckligsvis infallde idag :)
Man får träffa många roliga & spännande människor i mitt yrke och det känns att man lever kan jag ju säga, men mina muskler lär inte göra så mycket mer ansträningar under helgen iaf ;)
Just nu håller jag på med att förbereda mina mardrömmar inför natten med att kika på "drag me to hell!" med kärleken och min fina svägerska ;)
Trevlig fredag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback