Love is all around

Vitt över allt men ändå rött!
Andra kanske klagar men jag tycker det var ganska mysigt ändå att vakna upp till ett förnyat vinterlandskap utanför fönsterrutorna.
Har inte haft någon vidare lust till att skriva under ett par dar eftersom det skulle bara bli en klagomur då min magiska dator har lyckats trolla bort ALLA mina bilder. Men jag tänker förbi se det idag och njuta av en kärleksfull dag, dagen till ära, ALLA HJÄRTAN DAG!
Under tiden min prins är på jobbet så ska jag dona med lite överraskningar här hemma att komma hem till ;)
Ville i alla fall önska min underbara mamma och min fina familj och andra fina änglar som läser & en riktigt mysig och härlig alla <3 dag vart ni än är!

Kommentarer
Lotten säger:

Älskar att vara spontan med dig med ;) Och gillar verkligen dina glada små inlägg! <3

2012-02-21 | 17:34:27
Bloggadress: http://charlotteferm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback