Klagomur

Fan vad man inte är på toppen humör idag... Kan ju säga att det INTE hjälper med en sprängande huvudvärk som fan inte vill ge med sig och är inne på 4:e dagen. Eller att jag nu gått hemma i mer än 5 månader, inte får in någon inkomst WHAT SO EVER.
Inte kan få mina drömmar uppfyllda eftersom de hindras av de föregående nämnda.
Vädret matchar ju mitt humör så det skiter jag faktiskt i, fattas dock ett par blixtrar...
Ne fy fasen för denna dag, börjar ju jobba imorgon 2 dagar i veckan, hur länge vet jag inte? Man kanske borde va glad åt det men njae inte så värst.
Eftersom att de just e bara 2 dar i veckan och hur många vet jag ju inte? Dessutom att den förbannade huvudvärken ger inte med sig.
Får bara panik på all skit för seriöst den slutar inte ösa ner och de finns inte mycket mer jag klarar av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback