Förstörd

Fasen vad jag INTE känner mig pigg idag snarare FÖRSTÖRD! Tog en stund innan jag somna men däckade till slut och sov som ett litet barn efter dagens arbete men sova ut fick jag inte eftersom vi verkar bo på en byggarbetsplats, fullt med ljud ÖVERALLT!
Betongväggarna är inte så isolerade här som man hade kunnat önska.. För strax efter 06 imorse bestämmer sig en av idioterna till grannarna att kasta ut och låsa ut sin stackars hund på altanen som vantrivs och ylar nonstopp i en halvtimme.. Strax därefter börjar en annan granne springa runt med betong i fötterna, följt efter de börjar nästa granne med att dunka huvudet i en av väggarna och avslutningsvis vid kvart sju, springer det en hord ute i gången och river ner allt i sin på väg till sin dagmamma på samma våning.
Så kanska förklarligt om man är förstörd?!
MEN vi sätter på leendet och hoppas att resten av mig går på att jag är glad idag så att jag kan njuta av jobbet idag :)
Hörs sen när jag vaknat mer till liv och förhoppningsvis gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback