Första arbetsdagen till ända och det känns...

photo_effects-13 (MMS)

Första arbetsdagen till ända och det känns att man lever vill jag lova, AND I LOVE IT! :-) kroppen tömd på all energi mot betalning i ålder dock, än mumie är nog rörligare än vad jag e just nu.. Kan ju även säga att mitt yrke är nog den psykologen då man får höra folks berättelser o klagosång varje dag i olika format.. Asså människor är bra roligare... Jag demar mat, och så kom de fram en rar dam som först smakade och tacka sen börja hon klaga på hur folk tar om och om igen utan att varken säga tack eller ens bryr sig om att titta på varorna men de roliga med henne var att innan hon gick ifrån mig så ville hon ha med sig en pannkaka(det ja dema) i en påse som hon själv tagit med sig, hon ville även ha med sig 2 fat och 2 gafflar vilket hon fick sen tog hon sitt pick och pack och vandra iväg.. Vad ska man säga :-P hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback