Don't fear

Jag vet att ni inte förstår
Vad det jag just nu genomgår
Att inte orka eller vilja leva vissa dagar
Är inget jag önskar eller behagar
Men även jag hoppas på dess ände, ett slut
Att jag en vacker dag, tillslut hittar ut
Vintern som snart övergår till vår
Januari till februari.
Vill inte påstå att årets första månad har vart något att hurra över
Men jag hoppas på att kunna blicka framåt och ha några få svaga förhoppningar på att detta året blir bättre än det förra.
Denna månaden började betydligt bättre vill jag lova med en välbehövlig med min egna lilla solstråle till systerson.
Filmmys, tacomys & ännu mer filmmys, behövs det säga mer eller räcker det med ljudeffekterna från en nöjd & fylld mage med ett leende på läpparna?
Veckan kommer fortgå i dess spår något som förhöjer mitt välmående för en stund och förhoppningsvis ger mig ny energi att fortsätta kampen mot drömmarna.
Det jag ville ha sagt är att även om ni, mina älskade nära & kära känner er hopplösa för att ni inte vet hur ni ska hjälpa mig eller vet vad ni ska säga så hjälper mig ni mig redan genom att bara finnas där. Jag yttrar inte allt om hur jag egentligen mår men texten ovan säger det ganska bra. Just nu är det förjävligt och allt som bara som en börda men för eller senare hittar jag ut ur denna mörka skog som omger mig.
don't fear <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback