Ändringar

Planer ändras, det vet nog de flesta om. Det mesta jag hade tänkt idag, överraskade syster min med en storstädning a la anna, vek undan alla kläder, fixade bort disken, städade alla sovrum ink. bäddning, städade toan och satte på en maskin tvätt med en aning MYCKET tvättmedel :P

Tur att luckan var rejält städning för annars hade vi nog haft ett eget gjort bubbelskum badrum.

Fick även gjort ett besök hos min älskade mamma och tog där tag i hennes disk, man får hjälpa varandra med de medel man kan! :)

Därefter var det tänkt att åka hem för mys med älsklingen men då han va för trött och jag mindre sugen på att förlora mig arsle till köld, isbitande kylan därute så tog jag beslutet att stanna en natt till. Så nu vankas fredagsmys och vampire diaries :D Vem säger att ändrade planer behöver leda till något sämre?

Min dag i korta drag i alla fall och dagens läxa var väl mer eller mindre det ovan nämnda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback