UNDEBAR!

UNDERBAR är ordet som kan sammafatta min helg, rätt galen, en del gapskratt, några rapar från en annan värld, disneyfilmer och mycket uppskattning & kärlek kan sammanfatta denna underbara helg på länge!

Är så otroligt tacksam för min omgivning som jag har, en familj jag älskar mer än allt, underbara vänner och min andra hälft, min sambo och blivande man och pappa till mina barn. Ett överflöd av kärlek får jag samt en del tårar när jag tänker på dom <3

Nu vankas en spännande vecka med en miniweekend till sveriges labyrint, STOCKHOLM. Lär väl behöva installera en taxi i pannan på mig imon för att ens ta mig ut centralstationen. Men det ska nog gå!

När jag kommer hem så blir det att kicka igång med körkortet, ett väldigt betydande lite kort om ändå ett kort på mig vrålandes i duschen kunde betyda så mycket, men ICKE! ;)

Men nu blir det att avsluta avsnittet på dexter och sen dra mig till bingen och få lite beuty sleep innan klockan ringer om fem timmar, LOVELY!

Nighty Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback