Stockholm

Äntligen efter en resa på vad som kändes som en evighet samt e väldigt underlig och knasig taxi tur som var överbetald men fram kom jag lyckligtvis till hotellet och slutkörd vill jag lova. Däcka som en fet gris i ladan på sängen på rummet när jag väl kom fram.

På resan hit bokade jag en plats i den tysta kupen men tror ni att de blev så nehe! Det kommer en kärring som såg ut att tappat alla pengar hon fick sålt sitt smör för och inte nog med tror ni inte hon satt och tjöta skit i sin jävla telefon hela vägen upp för visst fasen skulle hon också till slutstationen. Efter ett tag hade jag god lust att ta telefonen ifrån henne och trycka ner den i halsen på henne men som tur va lugnade min musik ner mig och jag kom därifrån utan några utbrott!

Snart blir de föda och göda min mage som inte fått mat sen halv nio sen den knorrar ju gott nu vill jag lova..

En liten kort uppdatering av min dag i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback