SKROTA

Gud, kanske ska sluta titta på musiktävlingar för här sitter jag som på nålar upp i arslet och rök som kokar ur näsan och ögonen som skjuter eldklot... Riktar dom på 1. Juryn i true talant som inte röstar på rösten ironiskt nog utan på låtvalet, 2. NYA idol-juryn som vette fan va dom ätit eller går på eller va fasen dom kommer från men inte kan dom musik längre, en vaggvisa eller hyen skratt kanske är något för dom på lillhagen för dom har nog passerat sitt bäst-före datum!

SÅ SKROTA DESSA PROGRAM tycker jag för ärligt så tycker jag dom håller inte, de finns bättre vägar att nå sina drömmar på..

Försöker lugna mig med lite bra tankar i sikte så som mitt rullande projekt, tralala KÖRKORT som inte har med tävlingen att göra :P Ska nämligen börja en intensivkurs nästa veckan, sen stockholm nästa vecka och alla roliga ting som jag ska göra med löningen fötutom SPARANDET! ;)

Puuuh, känner nålarna ur arslet försvinna men dom kommer la snart igen så fort pausen i idol är slut..*MORR*

Hörs snart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback