RISK

Ja gårdagens kväll började bra men slutade med ryck på katten efter fått mina jävla fingrar sönderklösade!! Så nu va de ja som lätt morr vill ja lova!

Men efter några tankar på min nya bil så va de lungt igen! ;) mohaha! :D

Kan ju säga att jag är måttligt trött att jag nu hade ja inte brytt mig om hon klöst sönder mina kläder och jag gick naken till körskolan för jag hade nog inte märkt det ändå. Men dit är ialla fall första anhalt idag och först ut är två körlektioner sen första kravet för körkortet, RISKETTAN!

Önskar jag kunde säga att ja va nervös men är som sagt väldigt trött just nu men toppen om känslan kommer innan man gör de så att man sumpar det totalt..

Jaja det märker vi om ett par timmar! :)

Ha en underbar fredag gott folk! :) I know I will, den blir lugn iaf ;)


Kommentarer
storasyster säger:

jasså får den inte :S varför?

2011-09-23 | 10:31:31
Bloggadress: http://trehjartanenkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback