Lycklig!

Tänk vad hormoner o känslor bubblar fram och tillbaka, hade någon avgört på min inlägg om hur jag är som person , så hade siztzofren kärring passat in men det är väl så i livets berg och dalbana. Känslorna går upp och ner beroende på andra orsaker och faktorer spelar in.

Men just nu känner jag mig lycklig, körkortet går framåt ganska fort men väldigt bra, jag har en alldels underbar sambo och egen lägenhet, en liten kattunge, jobb (extra just nu) ett samtal med sambon igår som gjorde mig ännu gladare och lugnare. Min familj och mina underbara vänner ska vi inte tala om hur glad jag har dom.

Lite weekend planer som är inplanerade och resa inför nästa år som ska bokas..

Så ja, LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback