Levande död

Gårdagen så smällde till rejält med party och jag vill lova att det var en av de roligaste gångerna EVER. Alkoholhaltiga drycker hade givetvis ett finger med i spelet. En del godare än andra men ner slank dom jävlarna.

In med alkholen och ur med förnuftet var temat som hägrade vår kväll men skratt och glädje dominerade rejält tillsammans med ett härligt sällskap vill jag lova! :)

Vi dundrade in tidigt imorse till vår lägenhet med endast en hägring av vår tornade till kattunge som var lika sugen på nattamat som sin matte ;) Vår sambo somnade dock utslagen med en gång och en efterfest med skrockande hygenor hade inte väckt den grabben, dock föll jag in i samma koma strax därefter ;)

Och idag var man inte kaxig vill jag lova, dock inget illamående eller huvudvärk men ett sprängt arsel efter använt toaholken en gång för mycket och en trötthet från zombiens värld så var man inte tyken mer levande död.

Först nu man börjar vakna till liv, till årets första idolavsnitt samt följt av lite two and a half men följt i sin tur av dexter och en tripp till john blund!

För imon blir det första dagen på det nya jobbet! :D Lucky meeeee... Lycka är en känsla som är underbar att ha!

Kikar in sen, pussen & kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback