Körig

Underbara vackra höst som lyser med dess närvaro av solen, vackra färgade löv och en isande kyla som tycks ha lagt sig. Dock när vinden gömmer  sig så kan värmen smeka min kind, LOVELY.

Igår så pratade jag och min körlärare om hans förkylning(som kom på tal igen, underbart samtalsämne..) och jag sa stolt att jag lyckades undvika det. Ironiskt nog vaknade jag upp med en jävla hals ont som jag svalt en gam som i sin tur käkat en citron.. Aj!

Imorse blev det att ställa klockan på min mobil som mysteriskt nog försvunnit och jag trodde genast vårt spöke ( som jag suspekt misstänker att vi har) tagit den men inte den låg gömd under mitten av sängen. Hmmm...

Tror ni man va trött eller när man drar på sig thightsen ovanpå pyjamas shortsen och sen förbannat trött för att orka ta av dom, NOOO!

Min fina svägerska plockade upp mig efter morgonens tumult och följde med mig på körlektionen då jag hade hjärtat upp i halsgropen av nervositet och att jag inte riktigt känner mig bekväm med min lärare, han är väldigt trevlig men känner inte att ja har samma synsätt som han på körningen..

Så efter en körig *ler* morgon, lite ordvist lyckades man klämma in.. Så blev det hem för pannkaksfrukost /lunch och lite annat skit som behövdes göras i lägenheten! :)



NU återstår de att se vad kvällen har att erbjuda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback