HEMMA

Blev inte så mycket update idag eller igår, men igår blev de movie night hos fina anneli med lite fylledricka o mys med härligt sällskap. En del drinkar+gott sällskap+en del vrål+timon & pumba= Kan inte gå fel! ;)

Idag har vi vart nere på besök i knugsbacka som min kära sambo gärna vill uttala de, en snabb visit hos min älskade mamma för att plocka upp tornadosarna och köra hem till min älskade syster för att passa dom små, dock blev de bara en för att den andra skulle iväg på andra äventyr men de räckte ändå för att ta slut på krafterna men visst fan älskar ja de! :D Dom gör livet värt att leva!

Med en del skönsång beroende av smaksak från vår busfia till katt som promt skulle visa att hon inte ville va i buren under resan hem ligger nu avdäckad i sambons knä för att gå loss snart när det är dags för oss andra att sova, LOOKING FORWARD, NOT!

En fylla och fylleskrik/Sång till timon och pumba med tankar på min älskade kusin och minnen, barnvakt/mys hos min älskade syster och en rejäl skopa kattskit i liten skål att tömma och slapphet.

Dett är iaf min helg i korta drag :)

Morgondagens äventyr väntar vi med som sagt till imorgon ;)


(gammal bild från 2004-2005 tror jag på kärleken och mig) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback