God morgon

Usch va pigg jag är denna fredag morgon, NOT! Känns som John blund parkerat sitt arsle i mitt ansikte och täcker för allt som har med vakenhet att göra..

Sen hjälpte det inte att kvällen bjöd på feber och kraftigt illamående, LOVELY! Dock verkar det bättre idag men tröttheten sitter kvar så det blir inte många knop utanför lägenheten idag.

Blir till att dona här innen då det ser ut som grisen själv flyttat in och stökat ner med skiten den självproducerar!

Men det blir nog en bra fredag ska ni se och hoppas eran blir de! :)

Kommentarer
m. ♥ säger:

haha söt! jo, samma här... var det värsta jag varit med om imorse när jag skulle upp! tryckte nog på snooze 10 gånger och hade ångest för att jag var tvungen att klä på mig xD

2011-09-02 | 11:00:49
Bloggadress: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback