Full rulleeeee

Har inte blitt mycket till uppdatering, men blev visst till att jobba imorse. Så klockan ringde vid sex och kan ju säga att påsarna under ögonen hängde till marken men det var bara att sparka undan dom, 0_o Gick helt okej på jobbet förutom äckel som ser sig förmer än städare, som man vore en jävla kackerlacka att smeta ut på marken.

Där stod jag och städa undan deras skit som täckte marken och mer därtill medan papperskorgen va dom (gissar på att dom inte uppdaterat sin pinjenött till jordnöt, deras s.k hjärna) för under tiden rå blängde dom och talade med varandra på tyska och skratta och varva de med att blänga etc. Kände mig som jag var med i en tysk p-rulle av något slag för vågade knappt böja mig ner när deras blickar och hånskratt brände i nacken på mig. Nästa gång så ska ja fasen ha med mig ett baseboll trä och slå in tänderna på dom så ska vi se vem som skrattar sist..

Efter jobbet blev det hemåt för göra en nästan touch down i soffan men de va att knipa den igen och packa ihop lite grejer och ta MIN bil och övningsköra till svärmor där vi blev kvar för lördagmys&bingo! :)


Whaat ewaaah! Blir lite jobb imorgon med sen hem och slänga på sig lite plagg och bege sig till kungsbacka för att fira min äldsta och älskade storebror som fyller år idag sen filmmys hos kusin vitamin! :)

Full rulle, men LOVELY weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback