Bytt är Bytt

Underbar morgon att vakna till, eller inte.. Vaknar upp förkyld, thi fick jag för att jag skröt på att jag lyckats undvika det, HM! Sen inte nog med det missat i en av mina mail för körskolan om att jag skulle haft intro möte och en körlektion och ett par samtal av dom. Men ett sms senare så fick jag reda på att en körlektion skulle börja om 45 min och jag hade 10 min på att slänga på mig några rasor och skynda mig ner till bussen..

What ewah, jag hann i alla fall med god marginal dit och därav kunde ja ha min körlektion med min nya lärare, LOVE! Mycket bättre lärare och känner att jag är några erfarenheter rikare idag och närmar mig betydligt mitt mål! :D

Redan planerat min första körning och för er som känner mig vet vart ;) mohaha! Slår ihop nytta med nöje till ullared! :D

bytt är bytt och kommer aldrig åter för jag vet att med denna läraren så finns ingen chans att misslyckas (hoppas jag ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback