Bring it on

Sommaren för i år är officiellt över dock inget du kan märka på vädret idag då det är skinande sol och stekande hetta. Inget jag klagar på då det kan vara skönt att ha lite fint väder innan hösten tar över på riktigt.

För idag är den officiella första höstmånaden nämligen september. Andra kanske får ångest över att sommaren är över på riktigt nu men själv ser jag faktiskt fram emot hösten och alla dess äventyr som det innebär.

Menar jag inleder hösten med en weekend i stockholm om 1,5 vecka med min kärlek sen är det andra bollar luften som jag styr med så, BRING IT ON hösten! ;)

Sen så inleder jag denna vackra höstdag med en shoppingtur på stan med min fina anneli, på tiden att förnya garderoben när du snart har hål eller fläckar på alla plagg i garderoben och kan jämföra dig med en trotsig 3 års barn som lekt ute hela dagen och vart med mellan golv och tak.

Så en sån härlig torsdag ska jag ha och önskar er en likaså! :)


Kommentarer
m. ♥ säger:

HEJSAN BRUDEN! :) Allt bra med dig idag? Ha en grym dag/kväll.

2011-09-01 | 10:27:05
Bloggadress: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback