Bestämd

I de mesta beslut jag tar så har jag alltid med andra i beräkning för oberoende vad dom kommer och tycka grundat på beslutet. Det är sällan jag tar ett beslut grundat på min vilja.

Allt jag gör, gör jag för min underbara omgivning och min kärlek för dom men något som jag gjorde för min skull (förrutom ullared under gårdagen) kommer jag inte ihåg.

Det känns hela tiden som det är massa saker jag vill göra och vet att jag kan klara bara jag lägger manken till men det känns som att jag är den enda som tror de (knappt) därav försöker jag konstant peppa mig själv men om jag knappt tror på de själv hur ska ja övertyga andra på att dom ska tro att jag kan klara av de sakerna..

Men något jag behöver bättra mig på, det är och blir mer bestämd och våga kämpa mer för det jag vill och SKITA i andra rent ut sagt ett tag tills jag fått mig själv på den väg jag vill befinna mig på!

Och det börjar idag, en bestämd Anna som önskar en trevlig höst dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback