Bättre

Som både jag och ni fina som läser märkt har mitt tråkiga humör smittat av sig här på bloggen med brist på uppdatering...

Vill dock säga att efter en hel dag full med skratt och kärlek så mår och känner jag mig som en ny människa. Det som sägs stämmer ny dag, nya tag!

Det hjälpte dock med roliga och nervösa nyheter men det är inget jag vill säga än förrän allt är helt 100 ;)

Ne men dagen har gått åt till kika på fotbolls match som min otroligt duktiga systerson, stolt är jag! Sen blev det mys med min fina älskade syster och hennes bustornado till dotter som är mellan tak och golv nonstop samt kusinen. Blev en promenix på det också som chokade kroppen vill jag lova men då känner jag att man lever i alla fall!

Sen blev det hem till svärmor för lite mat och därefter till oss för bingo spel vilket är ganska farligt om du ropar ut fel nummer ;)

Så efter denna dagen så kan man ju inte annat må bättre och vara gladare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback