Allt

Blir frustrerad emellan åt och dessutom lärt mig att man slutar aldrig upphöras att fövånas.. Hur VUXNA människor kan bete sig och tja vet inte synen dom har. Dess ursprung spelar ingen roll men va fan man tar väl ändå seden dit man kommer. Fick lära mig på jobbet både idag och igår att så är inte fallet.

Men nästa gång jag jobbar helg så ska jag fan bygga en stia till dom så att dom kan känna sig som hemma! *morr*

Oavsett om jag är hemma eller på jobbet så plockar man la för fasen undan efter sig eller om man spiller torkar man väl upp det?! nehe då ICKE SA NICKE! Suuuuck... Men men dröjer innan jag jobbar igen, vanligen skulle jag inte tacka för det men just nu har mina knä skavsår då jag ber till gudarna och tackar för det.

Idag efter jobbet blev det iväg till kungsbacka för kalas för min kära storebror som fyllde hela 35 bast, GRATTIS! :) Dock på vägen dit fick vi ( kärleken & jag) ett oroväckande samtal som grundade en sten i magen.

Lite senare stillades det dock, slutade bra trots omständigheterna men skulle helst INTE uppleva det igen!

Nu ska jag bara tänka på hur lyckligt lottad jag är och njuta av nuet och min älskade sambo och kattunge samtidigt som jag inväntar dubbelavsnitt av dexter.

Allting gott, slutet gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback