Varken eller

Just nu är jag helt tom, denna dagen var inte alls som jag trodde.. Har ju vart med om bättre!

Efter nonstopp gråtande i ensamhet till både musik, filmer och tankar har jag nu blivit immun så att mina ögon känns helt intorkade och väntar på att ploppa ur skallen..

Känner mig bara som varken eller..

Så många tankar och drömmar som förhåller sig på ett hopp som nu börjar sina!

Ett hjärta är i tusen bitar och vet inte riktigt hur jag ska börja pussla ihop det men börjar med ett litet steg i taget.

Önskar jag hade tålamod och motivationen till att ta mig samman så att jag kan komma igen och få det jag vill ha!

Men just nu vet jag varken ut eller in, vilken ände jag ska börja eller var jag hittar motivationen..

Allt är bara så varken eller just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback